Obama or McCain!


Det är nu två dagar innan valdagen. VId denna tiden(amerikansk tid) på tisdag kommer det vara ganska klart vem som vinner valet. Kommer McCain komma ifatt Obama eller har hans försprång varit långt nog? Jättespännande måste jag säga att det är. Överallt finns det skyltar med "REMEMBER TO VOTE" eller som en kyrka inte långt ifrån oss skrivit " REMEBER to VOTE"- spelar ju ingen roll hur man uttrycker sig- så länge budskapet går fram right?

Nu har jag filmfestivalen om två timmar sen blir det träning och Desperate housewives och Entourage. Sen som jag nämnt tidigare- fyra dagar av jobb,träning och fixande inför Vegas....and remember-what happens in Vegas, stays in Vegas sooooo I aint telin u nothin=)

Heja Obama!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

klart du berättar.som om du skulle kunna hålla vad som nu händer hemligt menar jag.hahaha och om de händer nått MÅSTE du berätta iallfall för mig,tänk på att jag har very little life.hehe

2008-11-03 @ 08:58:03
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0