On a side note..

Jag är en överanalyserare. Nästan varje sak en person jag bryr mig om analyserar jag sönder och samman. När jag berättade om vissa saker jag analyserade skakade E på huvudet. Det var inget han skulle funderat på överhuvudtaget och menar att folk oftast säger vad de menar utan att ha något bakomliggande. Det är nog så. Jag måste sluta analysera allt, jag måste sluta tänka på vad han/hon/den kommer att tänka om min handling och bara göra vad jag känner för så länge det inte sårar någon. Så jag ska försöka leva efter de reglerna från och med nu...sorta....=)

I eftermiddag blir det gym, Mission Valley(skor!!!) och sen Madagascar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

yo snäckan =) jag kommer ju den 12 dec och stannar till den 15. alltså en snabbis. men bättre än inget! säääääääg att du e i båstad då?!?!?!?!?! pliiiiis!och du... ja SLUTA överanalyera!!!! pusss

2008-11-13 @ 08:15:05
Postat av: emelie

ja sluta analysera.din mupp.hehe



men du. jag har haft en uppenbarelse. skrev ett inlägg om att jag är bitter. jag ÄR ju bitter.. tragiskt är va de är!!!

2008-11-13 @ 11:43:10
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0