Söndagar i all sin glans

Ni vet när man har en sådan där mysig dag, så mysig att den aldrig borde ta sluss? God frukost i sängen, liten utflykt på Target med S, sen två superba filmer på tv, massa med tidningar med tips inför oh well ya know...gjort matlådor till veckan och ätit god Ceasar sallad medan solen går ner utanför...och snart popcorn och American Music Awards. Jag gillar söndagar, brukar säga att fredagen är min favoritdag men jag tror jag får tänka om...

Jag har typ räknat lite konstigt, jag har sju hela veckor kvar, massor med tid jue! Insåg denna helgen hur bra jag trivs ändå, trots vissa tankar kring saker jag diskuterat ihjäl med diverse människor så trivs jag ju, har gjort hela tiden.

Nehäpp, om jag skulle fixa poppisarna...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0