Tips och avslag

Jag måste faktiskt tipsa om en blogg. En fransyska som skriver om mode, livet i Frankrike men mest om kläder. Hon har även bilder på väldigt coola tjejer men sjukt härliga stilar. Hon skriver i senaste inlägget om Stockholm och om svenskarnas stilar, att killarna inte klär sig lika macho som de gör i Frankrike och hur sexiga och sensuella svenska kvinnorna är. Lovely.
http://www.garancedore.fr. Även om man ej kan förstå franska, så är bilderna talande för sig själv-check it out. Det har iaf lett till att jag inser hur mycket snyggare och coolare vi är i Europa. Vi har stil,klass och betydligt mer hippa än amerikanarna. Så det så. För mig är den bloggen också ett sätt att keep up the french.

Ännu ett avslag på en jobbansökan, denna gången som informatör i Ängelholm. Men som alla runt mig på kontoret sa: DU VILL INTE BO I ÄNGELHOLM ÄNDÅ! Vilket ju är sant MEN någon form av positiv feed back hade varit skönt!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0