Sugardaddy

För första gången i mitt liv har jag haft en sugardaddy. I lördags blev jag och två av mina vänner utbjudna av två lite äldre gentlemän på restaurang, nattklubb, dricka och allt. Inte ett öre betala jag den kvällen. Givetvis tror jag att de väntade sig något in return men no way. Personligen gillar jag inte konceptet att någon annan ska betala för en DOCK måste jag ju säga att champagnen, den superbt goda (dyra) maten och utsikten från TAO i det fina hotellet och nattklubben späckad med kändisar och ursnygga människor, so I aint complainin men när det sen kommer till att give back....då vill jag ju ej vara med längre och i längden lär de ej ta det.... OH WELL, kul som satan i gatan var det ju att vara omhändertagen, att få vara på sådana häftiga ställen, inte stå timmar i kö och bara njuta- man blir inte happy med pengar men man blir ta mig tusan happ-IER!!!

Nu är det helg igen och två av våra svenskar ska packa sig hem till Sverige igen, så imorgon blir det utgång med dem och shopping på lördag. Sen blir det gudstjänst på lördag som Konsulatet anordnar. Som pressansvarig får jag ju stå för foton, och att skriva artikel om det!

Have a good weekend!

CIao

Kommentarer
Postat av: Linda

Gudstjänst?? ;)

2008-11-14 @ 08:39:44
Postat av: emelie

hallå. vad hände med indipendent women igentligen? haha nää.jag hade gärna haft en sugar daddy som betalade resor till mig=)

2008-11-14 @ 12:12:03
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0