Let's see u DAAAAAAAAAAAAAANCE sucker, u got nothin on me!

Jag kommer sakna detta. Med Erik,Adam,Joanna och Johan på kontoret. Med Jim och the crew på våra weekly lunches. Vi har så jäkla roligt på kontoret, att få skratta så mycket som jag gör vareviga dag, det är få förunnat. Att få ha dessa människor runt mig, att skratta med, practical jokes, galna kommentarer och upptåg, HILARIOUS. Arbetskollegor som dessa är något man ska cherish! Kommer nästa jobb ha dessa spillevinkar? Me not think so!
Jag och Erik har två veckor till ihop som roomies, han åker bort en vecka och jag en. Sen drar han hem innan jul. SUCK SUCK SUCK. No matter what så kan jag säga att detta halvåret har jag skrattat mer än någonsin. Det har lyft mina spirits och det är så mycket roligare att må bra och vara glad(obviously men inte alltid så lätt) och göra allt till det bästa. Japp jag kommer komma hem sådär löjligt optimistisk och positiv=)

Det är FORTFARANDE varmt här men trots det köpte jag Vinterjacka och är i full jakt efter boots. Dock lär det bli en smärre chock den 11 Januari när jag stiger ut i kylan i Köpenhamn. Bästa att svänga för Starbuckset som ligger där precis vid utgången. Ett sista minne av de Förenta Staterna.....


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0