Drama drama drama

So far this day has been CRAZY!!! Väl i bilen imorse började det. Problemen. Dock löste de sig en timma senare och vi bestämde oss för att unna oss en kaffe på AMPM(världens bästa kaffe). Vi köpte en plastros åt vår kära kollega och vän J eftersom hon är så wonderful som hon är. Kassörskan säger till Erik - Aaah bying a rose for ur beautiful wife?(me, I assume), erik- eeeeeeeh I dont have a wife, its for another girl.... Well,säger kassörskan, If u were a couple, u´d make a beautiful couple....Så sött med så fina komplimanger! Men dagens händelser tog inte slut där....Väl på kontoret väntade två saker, one gift and one responsibility.
En glasskål med en Siamese fighting fish!! Och ett halsband min vän VISSTE att jag ville ha!!! Jag har alltså blivit mamma. Typ. Erik vill vara adoptivpappa iaf för två dagar. Sen flyr han sin kos. Spännande morgon måste jag säga.

Det är Beyonce-FRENZIA här just nu då hon släppte sin skiva igår. Hon var överallt och en sak hon sa reagerade jag på:
I am a very happy person mostly because I choose to be. You can try to think positive and see the positive things in everything- vilket jag ju oftast inte gör när det gäller vissa saker. MEN nu ska jag minsan göra det. Tänka på annorlunda sätt, när jag känner neggot komma fram så plockar jag undan henne och ler istället. Love it.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0