Konsulattiden rinner iväg...

Tre veckor kvar av arbete på Konsulatet. Jo faktiskt. Sista veckan ska jag vara ledig för att resa runt med gänget som kommer hit! Sen är det en vecka kvar efter jul och nyår men då är det nya praktikanter som ska skolas in och jag ska mest supervise, so not really work. SICK, 21 veckor har jag spenderat här nu, 24 blir det allt som allt då. Sen två veckor jul och nyår. 6 veckor kvar, EVEN SICKER. Samtidigt som det skrämmer mig att lämna en plats jag nu trivs så bra på så är jag såklart redo för ett nytt äventyr, varän det kommer vara.

Britney och Beyonce har bägge nya album ute och min favorit skiva är Beyonces. Brittan har en del bra låtar men en del är konstiga och inte alls något att lyssna på. Ska dock köpa båda=) Sökt tre jobb till, alla i Sverige. Mina föräldrar säger hela tiden att det löser sig det löser sig och det vet jag ju men utsikten att sitta i Båstad de närmaste månaderna- not so much fun...

Snart helg, mysigt värre, Bond väntar ikväll!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0