Inefficient- that would be moi

Detta har varit min mest ineffektiva dag ever på Konsulatet. Visst jag hittade hostel,hotel och LA Lakers biljetter ( S- ur coming with me=) inför vad som komma skall. Men annars har jag bara suttit och stirrat på datorn, druckit vatten och stundom svarat i telefon. Måndagar är ju inte vidare roliga. Dock blir det nya stripplektioner ikväll i sällskap med J- skoj!

Lite bilder från Seaworld som helt klart var en av mina höjdarutlfykter här i San D. Om en kvart ska vi hem, där väntar boken jag just nu läser (Eric Dickey rular), en stor iskaffe och Oprah, SWEEEET!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

synd att det är så satan i gatans dyrt- dit skulle jag vilja gå! Den där firren var inte liten den inte! hihi och grisen var "grymt" söt haha get it ;) humor på HÖG nivå! men pingvinen däremot ser inte riktigt äkta ut, den ser tecknad ut...var den? ;) haha vad jag kan underhålla!

2008-10-21 @ 01:42:37
Postat av: Sanna

Nej den är äkta men det var glasvägg emellan som nog gjorde den "oäkta":) I got the joke, grymt roligt haha.

2008-10-21 @ 04:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0