26 år!

Så var denna helgen också slut, så även mn födelsedag! För denna gången! det har grillats, festats,snackats,skrattats och såhär trevligt har jag inte haft på manna minne med sådana härliga kanadicker som jag kallar dem. Götebrog och mina vänner var toppen! Så sjukt nöjd är jag! Födelsedagen innebar, blåbärsmuffin med ljus i till frulle följt av presenter från familj och massor av sms och samtal följt av god mat och pill med presenter. Det var en bra 26-års födelsedag och jag känner hur massa energi kommer för att nu jävlar blir det nya tag. De första 25 åren av ens liv är gjorda och nu är man det yngsta man kommer vara ngnsin igen så bäst att njuta av det! Jag är nöjd med att vara 26, det passar min nuvarande situation och sicken start på det 26-året som jag har framför mig! Det kommer bli superbt bra!

Nu är det fyra dagar jobb,sen ledig fredag och Sommarpremiär på Pepes på lördag!

26-året- Here I come!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0