An early bird..bbbbbbbbbbird bird bird bird=)

Att hoppa upp klockan sju när man inte börjar förrän halv tio är för mig vardag. Jag vill ta tid att sminka mig, äta frulle och kolla nätet=) Egentligen skulle jag gått till gymmet nu på morgonen då jag inte hinner ikväll men oooooooooorkade verkligen inte upp så MANANA!
Det ska bli så sjukt skoj i helgen! Härliga Fredrik,Johanna,Kristoffer och Ella från Kanada-tiden blir sällskapet och Oboy vad det kommer bli roligt, I just know it!
Ilskan från igår gick över under spinningpasset men det som jag sa till J i telefonen- det är slut med mesandet, en cirkel måste brytas och det tänker jag fan i mig göra nu! Ive had about enough!
Sen är det den där frågan om jag ska klippa frilla på torsdag eller jag ska bara slinga och klippa topparna....det hade ju varit fint med lugg....

Computer says nooooooooooo, eller vad säger du Miss Britan=)
Eeeeeeeh, jag började den 1 April på turistbyrån och idag är det den 23e.....har ni tänkt på det att det inte har regnat en enda dag sen dess? Iaf har det inte gjort det där jag varit. Jag klagar inte men det känns konstigt när man är i Sverige, det regnar ju oftast iaf en dag på två veckor....
Jobb/Fotboll/Packa/matlåda och imorn jobb then OFF TO GBG!!! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0