BIB!

Tårögd var jag efter att ha sett detta uppträdandet. Helt underbart att få dem alla att tappa hakan! Eller detta! Blödigt värre!
Tillbaka efter supernajs helg i Hamburg. Har bättrat på tyskan(uhu yeah right), åkt sightseeing buss, käkat gott, och tumlat rundor i Hamburgs affärer. På lördagskvällen satt vi på restarang och i närheten satt ett par i 20-års åldern. Han mycket söt, hon i mycket sönderblekt blont hår. De satt och höll varandras händer över bordet och tittade djupt i varandras ögon...jag satt och tittade och tänkte att gud va gulligt, vad mysigt....eller wait a minute....skulle jag verkligen kunna sitta sådär och cheesigt kunna stirra in i någons ögon och gnugga händer? I dont think so. Jag är inte "sån", och det vet jag ju, hahaha det känns bara konstlat och löjligt, men de var ju supersöta while doing it=)
Dags för ny vecka med massa spinning, jobb och Gbg- helg! Lovely!
Nu ska jag titta på de där klippen en gång till, helt jäkla underbara!!


Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

Nej men gode gud. gnugga händer och vara cheesy. No way. inget sånt.

2009-04-20 @ 15:18:12
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0