Busfröt!

Sicken fräckis jag är! Sitter ensam på jobbet och tar tillfället i akt och bloggar!! Hujeda mig vad busigt! Det här med skitsnack på arbetsplats, ja det finns verkligen över allt. Har än så länge inte kommit till en plats där alla åtminstone respekterar varandra och aldrig säger något ont om varann. Men man försöker alltid hålla sig utanför interna fejder när man vet att man inte ska vara kvar längre än fyra månader. Har fått samtal från MediaKompetens, Poolia(4ggr) och nu Proffice(2ggr) som ringer med tjänster som skulle passa mig och att de ska presentera mig och min profil för sina uppdragsgivare. I Sthlm och Gbg. De är så uppspelta och så himla medryckande att man verkligen tror att man har värsta bästa chansen att få denna tjänst. Sen går det några dagar och telefonen är spöklikt tyst. Nej inget av det blev det. Varför Hypa upp det då? Har suttit och glottat lite på jobb nu under förmiddagen men har bestämt mig nu. Har jag inte fått något annat erbjudande innan sista juli tänker jag börja planera för 1 september-flytt, most likely till en stad jag redan bott i men ack så trevlig.

Även om jag inte vill bli vuxen men kanske måste blir det lite mer så kan man ju samtidigt säga att jag "bara" är 26 och sådär lastgammal är man ju inte...eller? VIsst att jag vill börja tjäna pengar men samtidigt är jag inte redo att sluta leva. Jag ser på schemat som sticker fram bland alla papper på bordet att jag kommer jobba mycket hela sommaren vilket kommer ge money money money. Har jag bara en stark buffert inför hösten kan flytten mycket väl bli verklig.

Har nu spinnat två ggr i veckan i två veckor och jag bara love it love it, härlig träning! Ska nästa vecka utöka till tre ggr i veckan! Det ska la ge ngt tycker man!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0