Bye Easter

Påsken är rätt så over och det har varit tre bra dagar. Igår fick jag hämta mig efter att ha fått i mig lite för mycket av alkoholhaltiga drycker och när klockan närmade sig åtta på kvällen fick jag äntligen i mig lite mat och kunde sitta upp för att titta på "Gran Torino". Helt okej film. Ganska jobbig söndag. Denna vecka blir kort då jag ska arbeta tre dagar för att sen vara ledig på fredag då vi åker till Hamburg över helgen. Jag får eget hotellrum, LYX! Jag ska shoppa vårjacka,skor och diverse andra saker!! Dock vet jag sedan förra gången vi var i Hamburg(2006)att de inte alltid har samma utbud av kläder som Sverige har då hrm tyskarna har en annan klädstil.....=) Men någto ska man ju kunna hitta! 

Har precis läst ut en av böckerna jag lagt fram och som skulle läsas innan första juni. Den var bra men riktigt sorglig. Nu börjar jag idag på Barack Obamas- min pappa hade en dröm. så får vi se vad den kan ge.

Solen ska vara med oss hela veckan, lovely säger jag! Ha en bra vecka!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men fan va najs å åka till tyskland=)Jag har hängt med tre 20åringar hela dan och är helt slut.haha mycket energi dom har de där ungdomarna.hehe

2009-04-13 @ 22:31:42
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0