Fredagssolen

Åååååååååååååååååh vad det är underbart med solen! Lagom varmt och solen skiner och hela jag spritter. Life is goood. Första jobbveckan gjord och jag har idag fått tre jobb som jag lagts fram för genom två rekryteringsfirmor. Kanske blir det något riktigt jobb in the near future? Samtidigt trivs jag på turistbyrån och känner att turism är himla skoj och rätt! Kanske ska härda ut med praktiklön och sen jobba massa i sommar för att sen flytta till Staden med stort S för att hitta jobb på plats? Staden med stort S är just nu flera städer som typ Paris, Stockholm,London. Comme d´hab.

Imorgon ska det blir 15 grader varmt och jag har redan nu bestämt mig för att jag ska bege mig ut på en monsterpromenad på morgonen. Senare blir det ju annat så förmiddagen ska ägnas åt promenix. Nästa helg är det påsk med allt det innebär. Förra året vid denna tiden satt fyra svenska flickor i Kanada och väntade på svenskt påskgodis. Allas kom fram utom mitt, hehe. Jag fick det långt efter påsk...så kan det gå, men i år är jag på hemmaplan så påsken i år blir godisfyllt...förmodligen. Pepes Bodega slår upp sina portar och jag och kusselinen ska svänga de lurviga vilket jag ser fram emot mucho mucho.

Men nu ska denna helgen njutas fullt ut, på måndag är det back to work med allt vad det innebär!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha jag fick ju inget påskgodis alls jag ;) Hade ju fått mitt lakrits innan dock!

2009-04-03 @ 22:56:03
Postat av: annelie

Hej hej gumman!

Vad kul att du trivs sa bra pa turistbyran! Suttit och degat i soffan ett tag och kollat pa natet men blev inspirerad av ditt inlagg om langpromenad. Blir nog att ge sig ut en liten svang for min del oxa, kan ju ite va samre =) Ha det sa bra, kram kram

2009-04-04 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0