Im busy and I love it!

Helt plötsligt fyllde jag kalendern med aktiviteter och våren ser fullspäckad ut!

Hamburg i helgen, Gbg nästa helg, Vin på Pepes första maj och Valborg, Sthlm och Bounce andra helgen i maj, klassfest och K-rauta flickorna den 15-16nde. Veckorna är fulla turistbyrån, spinningen, gymmet, promenaderna, bowlingkvällar, vårruset(vår officiella kickoff) med mina nya kollegor och utbildning i hur man står emot tjuvar som vill råna turistbyrån! Sen blir det Amadeus-utbildning ovan på allt. I´m lovin it=) Ska jag nu ändå vara Båstad-tjej tills september ska jag minsann göra det bästa av the mother fuckin situation=) Sen får planen som gror i skallen just gör adet- gro, så får vi se vad som hänt tills dess att den ska sättas i verket!



Sista dagen på jobbet imorn innan ich will deutch sprechen!!


Auf Wiederseen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0