Kempeflott!

@ Alfa-krull!!! Så hette det! Tack E! Underbart ord!
Hela kvällen har jag suttit med min födelsepresent och fixat och donat-jag talar såklart om min nya dator som jag knappar på! Den andra gick ju som bekant i kras så nu ska denna behandlas med silkesvantar! Lyckliga jag!
Imorgon kommer bli en superbt underbar dag- efter att ha sovit ut ordenligt(första gången på tre veckor!) ska jag sola och sen städa rum och garderob för att sen vältra mig i tidningar och filmer! Äntligen ska jag se "He is just not that into you" och "Bride Wars" som en amerikanska så snällt rekommenderade. Även DH blir det....Kanske Gossip och Private Practice, kanske Greys ..jag har ju en del att komma ifatt, härligt härligt!!

Besöket hos frissan blev mycket lyckat och fyra timmar på jobbet gick i ett svisch! God glass mumsade vi på jag och P innan vi gick för dagen och morgonpromenaden i solen gjorde att dagen inte kunde börjat bättre!

Imorgon en ny månad med jobb, Beyonce, Bounce och massa annat skoj!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0