La France dans mon coeur.

J skickade fler låtar från P-tiden och jag minns allt vi var med om den där tiden med start 2004. Bortsett från allt vad som hände mellan oss där så fick jag/vi ta del av en kultur, en musikstil så annorlunda från min svenska. Jag älskar den, vill alltid veta mer, och trots att kanske många skakar på huvudet åt mitt intresse så låter jag det ändå leva i högsta grad. Jag tror inte min franska tid är över. Jag har insett under min tid i Sverige eller i USA eller i England att det är Frankrike och dess miljoner knäppa men ack så charmiga fransmän som gör mig gladast, som är bäst helt enkelt. Så känner jag iaf denna GOOD FRIDAY - who knows hur jag känner imorgon? Kanske rålängtarjag då efter allt det amerikanska, allt det monsterstora och kaxiga? Fan alltså, hade kanke livet varit lättare om man bara stannat i Båstad hela livet och inte vetat vad man i högsta grad missar out there?!

Det är ännu en underbar morgon denna vecka, kaffe latten står och svalnar lite brevid mig och snart aska jag dra mig ut på en promenad som avslutas in inhandling av påskägg!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0