Spinning och morgonpromenader every day keeps the anger away.

Spinningen var inte alls så tråkig som jag trodde den skulle vara och nästa pass väntar imorgon! Jobbet går strålande och jag trivs som en fisk i vattnet. Har kanske ett jobb till på gång i Sthlm, iaf en möjlig intervju så jag beklagar mig inte! JAG VET att det kommer gå galant i futuren med! Lite tro på sig själv och man sopar banan med världen hehe.

På fredag har jag date med kusinen i H-stad och på lördag bär det av till P-E-P-E-S där vi ska svänga de lurviga, ska bli fantastiskt skoj. Faktiskt. Ännu en sak som ska bli fantastiskt skoj är Canada-reunienen!! Alla är klara utom P och M men jag tror nog M bokar sig snart till Gbg och att P kommer som en extra present sådär dagen innan! FAB! Det ska bli redigt helylle att träffa alla igen! Det är faktiskt ett år sedan jag träffade de flesta OCH förra året när jag fyllde 25 var jag med dessa Canada-ladiesarna. Vem kommer jag vara med detta året? JO! Canada-ladiesarna! Total Success!

Det märks att morgonpromenader gör underverk för mitt humör, är konstant på glatt humör nu för tiden!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Åh, önskar jag också var i Halmstad på fredag... Då skulle jag bjussa på öl!

2009-04-07 @ 20:54:51
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Anonym Canada-lady

Snygg påminnelse om födelsedagen ;)

Hoppas Göteborg har något festligt att bjuda på så att vi håller samma klass som förra året!

2009-04-07 @ 22:22:58
Postat av: Sanna

Canada-ladyn: Fint jag lade fram det va?=) Bara så ni vet hahaha, ja det kommer säkerligen bli lika bra som i NYC om inte bättre med HELA gänget samlat!!!

2009-04-08 @ 10:03:45
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0