There is nothin like a great monday!

Varje gång jag återvänder till Båstad ser jag vissa människor som bor här. Inget konstigt med det. Men de här tjejerna jag ser har alltid småbarn runt sig. De har minsann alltid blivit mamma när jag kommer hem. 1,2,3,4 barn och alla är småttingar. Gör de inget annat än ploppar ut barn? Weird.
Efter bara fyra dagar har jag nu kommit in i arbetet och jag trivs mycket bra. Det händer saker hela tiden och jag lär mig nya system och program varje dag. Jag kan besvara de flesta frågor folk ringer och frågar och jag trivs...eller sa jag det redan?

Måndag morgon, efter en hemsk natt med tre mardrömmar där jag vaknade svettig och rädd, var superbt bra med roliga mail och solsken och en mysig cykeltur till jobbet. För varje dag blir livet bättre och jag tror stenhårt på vad Emelie sa: Om två år tar vi över världen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0