U think u can fool me?

Solen lyste, det var första april som gällde, nytt jobb och nya utmaningar och jobbarkompisar. Dagen gick i ett nafs med rolig arbetsuppgift och mer information om vad Bjäre erbjuder än vad jag trodde fanns. God matlåda(den här terminen ska jag variera eller vad tycker du Erik?), och mysig promenad som slut på dagen. Jag tror detta jobb kommer att blir bra för de nästa fem månaderna!

Jag har även köpt gymkort, men inte där jag ville först. På Nordic Club sa dem "Vi kan sätta dig på ett tolv månaders kontrakt som du kan avbryta sen när du vill" Okej sa jag, då vill jag ha det skrivet i kontraktet. "Ja, vi kan se hur det blir" fick jag som svar. Sen försökte hon locka mig att bestämma mig fort. "Dessa erbjudande vi har gäller bara tom 31 mars sen blir det mycket dyrare" Du får fram till klockan nio ikväll".
Vad läser jag i tidningen denna morgon? "Börja träna på Nordic Club NU och dår fina erbjudande fram tills den sista maj" Vadå slut på erbjudande??? Jävla skitsnack. I saw right effin through them. Så jag avbeställde allt jag tänkt mig därute och spenderar nu min tid i spinninghallen och på gymmet på drivan. Ja, jag gillar inte spinning BUT I will give it a try=)

Två dagar kvar av en lååååång=) jobbvecka! Inget planerat för denna helg, kanske för en gångs skull njuta av att det är helg, vilket man ju inte redigt gör när man är arbetslös! En vecka kvar till påsk! Najs!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0