Tråkiga

Mina blogginlägg har blivit så tråkiga på sistone, mycket för att jag inte tycker det är så spännande att blogga längre. Roligare att bara läsa andras. Men samtidigt vet jag inte om jag ska lägga ner den...

Ialla fulla fall, 3 och en halv dag kvar av april, min favoritmånad annars men detta året blir nog maj den bästa månaden! det händer så mycket framöver på alla plan. Jag ska på små utflykter, skaffa ny sommargarderob och fortsätta jobba på underbara turistbyrån! Det blir en reunion med klasskamrater från högstadietiden, skoj! Simbassängerna öppnar och jag får börja simma på morgnarna igen, wunderful!

Det är svårare att skriva när allt känns bra och med framtidsutsikter som känns lovande.... anywhoo, får la komma på saker att skriva om sen!

 Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du behöver ju inte lägga ner helt om inspirationen saknas. Ta en paus vettja!!

2009-04-27 @ 20:52:40
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men du behöver ju inte lägga ner helt om inspirationen saknas. Ta en paus vettja!!

2009-04-27 @ 20:53:22
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0