Sitter och ...

...kollar genom veckans kändisbilder. Man har ju sina favoriter att glotta på


Jag tycker dem är så fantastiskt vackra, och ska jag erkänna en sak...Jag har helt tappat "the-Brittan- intresse"! Men jag antar att allt har sin tid, sin Era...Il y avait une epouqe ou...
Jag blir så himla illa berörd när kända människor dör, när jag läste om Heath Ledger, Bernie Mac och nu Jade Goody. det är konstigt det där kan jag känna. DE har ju ej berört mig överhuvudtaget men jag sörjer dem mer än folk i dödsannonserna i tidningen.

2timmars promenad blev det idag! Wunderfulicious men ont i fossingarna har jag, dags för fotbad och smörjande. Det kändes nästan lite som San D när jag gick och gick i den varma solen och jag låtsades gå på stranden i Pacific Beach, men skogen, gröna ängarna som nu är här är lika mysigt det!
Härligt att jag inspirerade två av mina vänner till promenix, A i Örebro och E i Skottland även om E hävdar sig har varit på väg ut när jag berättade om min promenad,hohoho=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0