Sluss

Solen strålar, en busy arbetsdag är nästan över och jag sitter själv kvar. Ett svettigt spinningpass väntar om en dryg timme. Har dragit upp passen till fyra i veckan, då jag nu riktigt längtar till passet. Det är så härligt att få känna hur man tränar hårt hårt!
Dags att packa ihop sig och ta cyklen genom Båstad för en snabb knäckemacka.

Det är eldförbud i hela Skåne så inga majbål- ironiskt att fira valborg med otända majbål. Norska är ju det mysigaste språket ändå- fick en tant idag på telefon som sa JA AKKURAT Det är KEMPEFLOTT, KEMPEFLOTT och ordet för @ är något med krull..så sött!

Det är med konkurrens är roligt. Min engelska är bra. Bäst på denna byrån. Ändå får jag inte spela in meddelande på telefonsvararen på engelska...de andra kunde inte uttala april 30th utan sa på alla inspelningar 13sthfgdjgd....OOOOkay... Men det gillas inte att andra kan...men det skiter jag i, när amerikanarna stövlar in, börjar prata med de andra och kliar sig i huvudet för de inte förstår den stakande engelskan(dumma amerikaner) och jag räddar dem genom att gripa in, ja då blir det tyst hehe. Bitch slap sku jag vilja säga=)

Nu sticker jag
Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Erik

ALFA-KRULL!

2009-04-30 @ 14:32:59
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0