A red rose delivery..

För ett tag sedan kom en kille in på Tb för råd om vandringsleder. Då jag inte kunde svara på det han ville veta sa jag att vi ringer dig. Tre dagar senare var han tillbaka för nya frågor och stannade typ 20 min. Allt för en vandringsled. Lite vatten har la runnit under bron men idag kom han in med en blomma och gav mig. Då det var mycket folk i butiken lämnade han bara den och sa att den var till mig och gick sedan.

Ubergulligt kan tyckas, absolut var det det. Han verkar vara en gullig och trevlig kille. Men jag känner lite som att han inkräktade på min arbetsplats, knäppt jag vet men det beror nog på att han inte är Reggie Bush mohahaha. Jag får helt enkelt tänka att detta var en supergullig grej och att jag ska glädja mig för uppvaktningen=) Inte varje dag man får en röd ros.....


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker fortfarande att det är väldigt gulligt=)

2009-08-13 @ 19:13:25
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Nämen, vad är det med er unga singelflickor? Emelie går inte ut för hon föredrar att sticka och gunga i gungstolen och du tycker att du blir störd på ditt territorium när en snygg kille med känsla för romantik (och som uppenbarligen gillar att röra på sig och upptäcka naturen) ger dig en ros (dessutom mitt framför alla så att dom förstår hur åtråvärd du är utan att du behöver ta upp det utan det bara trycks upp i deras avundsjuka små ansikten)! Aaargh!

2009-08-13 @ 20:53:44
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

OKEJ OKEJ OKEJ Anette, DU HAR RÄTT!!! Vi måste fan lära oss uppskatta det lilla=) U are right as always=)

2009-08-13 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0