CPH

Läste precis Gynnings inlägg om hur hon var fast på CPH-flygplats. Vad jag ÄLSKAR att vara på flygplatser! Känslan av att veta att man ska resa någonstans, ett nytt äventyr. Jag längtar så tills jag sitter själv på CPH i Oktober på väg till Paris med min ena musketör vid sidan. Den andra kommer ju från Glasgow-hållet, ÅÅÅÅH vad det längtas!! Det gör att allt jag kämpar med just nu känns så UTHÄRDLIGT=) Något att se fram emot, måtte inget komma emellan vårt lilla äventyr!

Idag är jag själv på TB, alla andra är på personalmöte inför hösten. Skönt. Nu ska jag sätta mig och lägga upp budget för september. Jag har ju en del saker inbokade:
Naglar
Frisör
Tandresning
Tandläkarundersökning
Danskurs
Gym
Xtra

Tur att jag får lön i september med annars hade sparpengarna gått åt...Tur man bor hemma ftf, mohahahaha=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0