Deadline

Det har blivit en del beslutstagande de senaste dagarna. Snabba,kvicka men genomtänkta beslut. Kanske inte precis de beslut jag VILL ta men är tvungen till. Dock gäller dessa beslut fram till 1 november. Det tog jag precis beslut om. 2 månader framöver ska jag dansa reggaeton(anmälde mig just,SO EXCITED) och söka jobb. Har jag inte fått något jobb den 1 november blir det Paris. Så blir det bara. Så det så. Det är ju där jag vill vara=)

Nu kanske jag för en gångs skull ska enbart FOKUSERA på jobbet=)

8 dagar kvar, jo jag kommer sakna TB!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du ta de lungt då? inte vara på turistbyrån? skönt med lite beslut i livet=)

2009-08-19 @ 13:49:45
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0