Dienstag

Jag tror att meningen med livet är den mening man vill ge det. Jag skulle såklart äta lösgodis efter fem veckors svältande. Jag skulle inte kunna leva utan klänningar, mitt absoluta favoritplagg. Jag ångrar inget jag gjort men jag kanske hade valt en annan väg vid vissa vägskäl, knowing what I know now. Man kan absolut växa av att ha blivit sårad av en människa eller något sådant men det räcker att man tagit lärdom, sen vill man glömma objektet eller personen...

Igår tog chefen med alla anställda på hemlig aktivitet, och den var ISLANDSHÄSTAR! Jag blev så himla glad för jag äääälskar att rida, har inte gjort det sen Vassieux, Frankrike 2004. Jag valde häst allra först och tog en stor svart häst...som givetvis visade vara den som gjorde som den vill och gick i den takt han ville...vart känner jag igen det från? Hmmm=)
Men det var en 1,5h underbarhet!

4 dagar kvar på jobbet och nu har jag som allra roligast med mina kollegor, dock sa dem igår att det blir troligast jobb i september med, med inhopp lite då och då så det känns bra. Mo Money, less free time. Det betyder även 6 månaders arbete på ett år= A-kassaberättigad. Jag VILL ju INTE ha A-kassa men ifall att jag blir sittande arbetslös till november kanske en slant hjälper under tiden...

Second date/second and last chance imorgon, then I move on...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dejt asså....detta får vi behandla på fredag...



Angående hästvalet. Känns som om du har gjort ett liknande val innan...

2009-08-25 @ 18:51:54
Postat av: Marresmamma

Klänningar, ja. Det bästa plagg som finns... Lycka till med allt dejtande!

2009-08-25 @ 22:55:59
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0