First day of unemployment


Denna efterrätt såg jag på en blogg jag läser och MUMS är det enda jag kan tänka, perfekt att bjuda på, marrängsswuisssssss som man själv får sätta ihop, DELISH! Min första middagsbjudning, thats what the guests will get=)

Måndagmorgon och jag tog mig en låååång sovmorgon, sen bar det av till gymmet med programmet min PT satt ihop till mig. Yep u read right, PT. Jag har gått och skaffat mig en PT. Vill sätta ihop ett bra träningsprogram så träningen gör nytta, så vi får se framöver=)

Har även skapat två nya mappar i datorn: 1.Festkläder 2.Vardagskläder. Med lite pengar på kontot ska det bli en helt ny höst/vintergarderob, så samlar på mig inspiration den närmaste månaden och sen PANG BOM i Paris, blir det shoppa av det! Halleluja säger jag!

Söka jobb var det, japp ska ta tag i det...men jag tror jag ger mig själv respit idag och börjar söka först imorgon. En dags ledighet kan jag väl få? Läste just E von S blogg om prestationsångest, det är väl för jävligt att man har det, eller hur?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0