Flytta sig för brandbil?

De värsta förarna there is out there är gamla människor. De tittar t ex ALDRIG i backspeglen. Idag kom tre brandbilar i ilfart på väg mot en brinnande bil vid motorvägen och mitt framför ligger Gösta 76(typ) och puttrar i lugn och ro. Han tittar inte backspegeln och ser därför inte att han ska gå in till sidan för att släppa fram. Det tutas, det sirenas men inte faaaan flyttar Gösta sig. NÖT, tänker jag, för tom jag med musik på högsta volym inne på gångvägen hoppar åt sidan för brandbilen 10 m bort.

Sökte inga jobb idag, däremot ringde jag arbetsförmedlingen för att få stöd av min coach där. Vad sa hon: Ja nu när du är arbetslös igen så får du skriva in dig igen. Kan du göra nästa måndag. Jag kan inte göra något.
FY FAN VAD DEM ÄR VÄRDELÖSA där, iaf i Båstad!

Ny dag imorgon, tandläkarbesök, lite småärenden och promenad står inplanerat. Däremellan ska jag nog hinna med att söka ett eller två jobb...tror jag hehe.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Jag har två nya jobb till dig (inte barnflicka). Du kan få bli flyttgubbe och sedan flyttstäda på lördag. Bra va? Effektiv träning under mitt handfasta ledarskap och sedan god mat, vin och gott sällskap. Husrum inkluderat. OCH; barnkalas på söndagen. Jag ska baka hallon och cream cheese brownies och en New York style blueberry cheesecake. Nå?

2009-09-01 @ 11:31:55
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Biljett bokad, anländer 08.10 lördag morgon, cheesecaken tar jag först SEN kanske kanske jag flyttar litta=) Deal? Mitt underbara sällis kanske räcker eller vad säger du?=)

2009-09-01 @ 14:51:03
Postat av: Anonym

Deal!

2009-09-02 @ 12:20:58
Postat av: marresmamma

Deal!

2009-09-02 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0