Last day

Igår fick jag en trrrrrevlig överraskning på jobbet. Jag var ju i Gränna för två veckor sedan och fick då träffa Fs pappa, som jag tyckte var så himla härlig, trevligoch mysig! Igår stod han på TB med en polkagris till mig, eftersom han (läs F=) trodde jag hade slut på förrådet från när jag var uppe. Så himla gulligt att F skickade in honom att lämna en sådan till mig! Han var tydligen på utflykt i landet och tog sig tid att stop by. Ja nu gillar jag ännu mer Fs pappa, F- du har helt klart en pappa som är superbra! Han kommer näst efter min egen hahaha=) Om inte kanske lite före just idag ;)

Sista dagen officiellt idag på TB, om det inte blir mer i september men for now är det sista dagen. Blandade känslor, jag har ju trivts superbra på jobbet men samtidigt ska det bli skönt att vara lite ledig och sen fokusera på nytt jobb...En ny plan börjar ta form i huvudet på mig, började knåpa ihop den igår...ska diskutera den med J, så får vi se vad vi/jag ska göra=)

Ikväll bär det av till H-town för Reunion med Erik,Ash,Joanna plus J och M som joinar in, ska bli lajbans roligt! Kanske blir det ett annan möte ikväll med, on verra bien=)

Nu blir det tårtinköp för att bjuda kollegorna på i eftermiddag, som tack och hej!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va snällt av honom! Freddans far alltså.

Sen tycker jag att du ska gå på det där andra "mötet" och "lära känna" personen. Och framförallt TA KORT på personen och sen skicka till mig. MOHAHAHA

2009-08-28 @ 08:14:15
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mohahahah subtilt Eme, verkligen=) Men visst du ska få några kort av mig, just u wait=)

2009-08-28 @ 09:12:53
Postat av: F

Hehe. Såklart, men nr 1, jedes tag ;). Ev lite ohälsosamt relation med paps men jag låter det gå. För den här gången. Ni kanske skulle bli kompisar istället. Eller. VA VA VA!!!!!???

2009-08-30 @ 18:54:07
Postat av: Jenny

OJ! En ny plan! :) Har jag fått höra den ännu, eller är den still to be told? Rör den staden vi pratade om att det lutar åt idag för din del? Enlighten moi!

2009-08-30 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0