Lördag Delish!

Hade en supertrevlig kväll i mina kära vänners sällskap, Halmstad är ingen kväll att gå ut i på en fredag men kvällen var härlig ändå! Bulls är bra, massor roligt folk att titta på och han den där knöppgöken som jag bodde med i San D, ja, han är ju för rolig den=)

Idag är det MJ B-day, han skulle ha fyllt 51 idag och jag ska ägna all min tid åt att spela hans musik och minnas honom, Forever missed. T.o.m Google kommer ihåg honom på hans födelsedag. Tillsammans med MJ blir det ansiktsmask,hårmask, massa tidningar, städning och rensning av garderob och relaxation, en härlig lördagkväll i mitt eget sällskap. Tänka över min situation och börja fundera ut vad jag ska satsa på härnäst.

Fick ett presentkort på SPA av mina arbetskollegor när jag slutade så om ngn vecka blir det massage på Hotel Skansen, en timmelång massage och sedan bad i poolen, DET kallar jag LYX!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0