Måndag - 16 days to go.

Man känner efter ett visst tag att allt går i samma hjulspår, allt känns likadant. Det är DÅ jag börjar fundera på förändringar. Antingen utseendemässigt, som kanske att det är dags för ny hårfärg? eller att jag måste få en ny vardag/nya omgivningar. Där är jag nu. Nu har jag avverkat halvvinter/vår och sommar i samma by, det går inte längre. Jag har sagt det förr och säger det igen, I gotta get the hell up outta here. Kommer jag alltid att känna såhär?

Dags för jobb om femton minuter. Har sovit redigt illa då jag av någon anledningen vaknat flertalet gånger för att kolla mailen i telefonen...helt utan anledning!! Fick sms och telefonsamtal som jag nog inte var medveten om när jag tog emot=) Gick och lade mig halv tio, helt död var jag. Men innan hann jag med Bruno. Helt knäpp film. Amerikanare är sjukt homofobiska och hemskt inskränkta, Bruno är ju galen. Men det var några roliga inslag. Faktiskt.

Ikväll blir det promenix, städning av hus och G.I Joe-filmen, längtar redan tills jag slutar...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0