Muppår

Måndagmorgon och jag vet att detta kommer bli en jobbig dag. Framförallt för att jag är på sjukt dåligt humör. På grund av att en arbetskamrat är på semester och den andra är tillbaka...önskar det var tvärtom. Och på grund av fem andra olika anledningar jag inte tänker gå in på. Dock är det bara 11 dagar kvar på jobbet varav 10 är med kollegorna.

Just a question:
- Om ens konto på Tradera är spärrat, om man inte kan hitta ett nummer el mail till support, hur ska jag då kunna betala en faktura OM JAG INTE VET BELOPPET????

Nej, jag vill mest krypa ner under täcket igen och gömma mig. Jag gillar inte 2009, inte alls, det har mest varit till besvär att vi gick in i detta året, kan jag inte gå och lägga mig nu och så vaknar jag upp 2010?

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch, hoppas resten av dagen blir bättre!

Tradera:

"Du kan också nå supporten via telefon, 0771-392 000. Vi har sommaröppet (jun-aug) måndag-fredag mellan 09.00-12.00. Samtalet kostar som ett lokalsamtal."

2009-08-17 @ 12:49:04
Postat av: Emelie

Det kommer säkert att bli bättre. Å blir de inte bättre så kan du göra små voodo dockor med alla som är retarded och sticka nålar i dem. MUHAHAHA. Jag löste mitt dåliga humör med att laga en massa mat och städa. Funkade sådär bra men man får ut lite energi iaf. kramar

2009-08-17 @ 13:44:24
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack mina kalaspuffar, det känns iaf bra att veta att ni finns=)

2009-08-17 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0