Not fun..not one bit.

Nej vet ni vad, detta med dating är inget roligt alls. Jag har träffat supersnälla, generösa, trevliga killar. Men jag känner inte mer än så. Mitt stora problem är då att säga, tack men nu vill jag inte mer. Vi har träffats nu ett tag och jag känner inte mer för dig än för min granne. En vänskap som kan gro bara vi håller oss på varsin sida om häcken.Typ. Men då tar det roliga slut. När man ska nobba någon. Inte att så att jag nobbat många i mitt liv men jag tänker heller inte lägga tid och energi på en kille jag inte kan se mig själv med. Tröttsamt, men gav man sig in i leken, får man leken leka antar jag..

Lättare var det utomlands, eller i storstäderna, då flydde man, lekte kurragömma ett tag och sen poof var det över. Kanske dags att bli vuxen och ta tjuren vid hornen. Även om tjuren denna gång är killar som inte vill mer än att hitta någon att dela livet med....

Jobbigare blir det med komplimanger och blommor vid varje date....men kommer inte blommorna från någon man tycker så vad spelar då ett dussin rosor för roll?


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0