Nytt liv 18/8

Japp, it´sa muppday encore une fois. Vet inte vad som gör det men humöret vill inte gå upp till den nivån där det varit de senaste månaderna. Kanske har det varit träningen som gjort att jag känt mig pigg och glad och eftersom jag tränat EN gång de senaste två veckorna,,...yeah that could be it=)

Anywhooo, Imorgon startar ett nytt liv på alla plan, mina framtidsplaner till jul är typ bestämda och jag ska göra det bästa av min situation.
Jag beklagade mig för päronen igår att det var inte riktigt såhär jag hade tänkt starta min karriär efter university men som pappa sa: " Vi har just haft en finanskris, den värsta på 60 år", det vore väl konstigt om du och alla dina vänner skulle få toppjobb när marknaden rasar, folk hoppar från byggnader för att deras företag går åt fanders och ett av världens största företag går på knäna"

Det ligger kanske något i det....

Sen är min fråga, hur kan man som arbetslös spara pengar??
Återkommer till det i nästa inlägg=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vilken bra pappa du har. De var den bästa kommentaren jag hört på länge. Our time will come god damn it!

2009-08-18 @ 13:16:38
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte läst den själv, men beskrivningen känns träffande:



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170374279

2009-08-18 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0