Que de 4 mois...

2 veckor kvar av augusti. Herregud vad tiden går. 8 månader av 2009 har snart gått och vad har detta året gjort för mig.....inte mycket. Inte mycket alls skulle jag vilja klämma till med. Sämsta året på länge. Får nog se till att avsluta det på ett bättre sätt.Har lite idéer för hur det ska gå till...och då snackar vi inte jobbrelaterade saker=)

Det känns som om det finns två huvudsakliga kategorier av dem som avslutar sin utbildning:
¤ De som hittar jobb direkt el iaf inom några månader och börjar leva ett "riktigt" liv.
¤ De som hattar rundor på jobb som inte egentligen har med deras utbildning att göra medan de letar efter det där "jobbet"...

Tyvärr hamnade jag tydligen i det andra. Jag hade inte väntat mig det eller trott det. Jag har ju blivit erbjuden jobb men inte inom min yrkesbana....lixom....nu svamlar jag mest. Nåväl, fyra månader kvar av året, ska nog styra upp något rejält under dessa=)

Ciao

Ps- Kunde inte ngn sagt att den gröna färgen gjorde att min blogg så extremt TACKY ut, I thought we were friends y´all!=)

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Ditt ps är sjukt roligt! Du kan inte vara tacky, after all har du ju grym klädsmak och jag som uppenbarligen kopierar den kan du ju inte förvänta dig ska kritisera ditt stil val?! Nej, du menar nog dina nadra vänner... Men nya sidan är mycket snygg!

2009-08-14 @ 18:44:28
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0