Söndag and counting

Jag drömde en mardröm inatt. Jag skulle hyra stuga (yrkesskadad efter allt bokande) och skulle följa med stugans ägare(två män) till stugan. Men efter en bit på vägen visade sig att männen inte alls skulle ta mig till någon jäklarns stuga, utan hade helt andra åplaner för mig. Så de körde fortare och fortare och sen vaknade jag....
För att då göra drömmen mindre otäck fantiserade jag ihop hur jag INNAN jag åkte till männen hade varskott familj och polis så att de hade satt en dold mikrofon på mig och nu följde efter oss. Då kändes drömmen mer spännande... Jag brukar göra så när jag vaknar från en mardröm. Ska jag lära mina barn. Jag har länge haft ett tjejnamn på min framtida dotter men nu har jag även ett killnamn, snajsigt. Killnamnet har även tjejnamnet i sig så jag behöver bara ropa på pojken så kommer flickan med, smart va? Förutsatt att jag får en av båda då...=)

Nu är det fyra dagar (ja,jag räknar ner en hiskeligens massa) kvar av jobb, sen ska jag njuta så in i bomben av ledighet. Sen blir augusti betydligt lugnare med lediga helger som kommer spenderas i Jönköping och Malmö. Sweeeet.

Nu ser jag fram emot en eftermiddag som går kvickt så jag får simma och sen invänta nya avsnittet av Entourage, sååååå bra serie jue.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Vad är det för namn? Berätta!

2009-08-04 @ 11:42:25
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0