Turistsaknad

Okej ERIK! Du slår mig i kändisracet!! Fast hade du någon form av KONTAKT med A? Nej jag tänkte väl det, mohahaha.
De senaste tre veckorna har jag haft spanjorer, fransmän och italienare i mängder i TB. Och det är HUR TREVLIGA SOM HELST, PRATAR ENGELSKA GÖR DEM ALLIHOPA OCKSÅ. Jämfört med buttra endast talande tyska-tyskar och grötiga danskar så är det charmiga och trevliga och handlar och tycker Båstad är Belissimo. Idag fick jag lära en italienare skillnaden på Å-Ä-Ö,  Engelsmän som är supertrevliga och irländare och skottar som inte gillar att jag låter amerikansk, jag borde ju ha mer rrrrrrrrrrrrrrrrr, haha. Jag kommer sakna alla turister. Förutom svenska tanter som ringer och säger att jag talar för snabb engelska på telefonsvararen för IFALL DET RINGER EN JAPAN så kanske inte han förstår eller hänger med...Vet du vad tanten, skaffa dig ett liv istället för att klaga på sådant du inte har något problem med. MUPP.

Nu är CVs klara, nästa vecka sätter jag igång att söka jobb. MASSIVT med jobb ska jag söka. En hel jäkla massa. Får jag sedan inga så är det meningen att jag ska utomlands, det säger ju sig självt.

Ikväll bär det av till Malmö och Film och Te-kväll med D.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0