Fadderullan

Bättre väder på sin första lediga dag kunde man inte få. Wonderful. Har shoppat, fikat och ska snart käka middag ute med vänner. Lovelish! När jag skrev att jag hittat en bra blogg så ljög jag nog lite, den är lite outspejsad den tycker jag, DOCK gillar jag Frida Fahrmans blogg en hel del. Check it out.

Det är den tiden på året som man ska avge löften inför hösten, att börja träna mer(det blir svårt dock, tränar redan 5-6 ggr i veckan) och äta bättre, in with the new and out with the old Ny hairstyle(ser jag fram emot!)...Nya kläder och allt det där och jag ÄLSKAR dessa tider när man får handla på sig nytt, slänga gammalt( Emmaus, inte slänga i soptunnan) och tänka i nya banor inför hösten, Denna höst blir det återigen nya marker, nya människor och hela den fadderullan så det blir spännande.

Ser fram emot imorgon mina ladies!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Hörru, vill veta vilka namnen du tänkt ut till dina barn är... Skönt att du har det bra, det förtjänar du!

2009-08-06 @ 21:04:40
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0