Diggiloo diggiley!

Diggiloo var överraskande bra. Jag har trott det var Svensson Svensson jippo men Ola gjorde R Kellys "I believe I can fly" redigt bra, Tomas Pettersson var riktigt rolig. Så det var well spent time=)
J är i Paris och jag är SÅ GRYMT AVIS!!! Men jag har nu bestämt mig, den 2ndra september stänger jag igen min butik, tar mitt pick och pack och reser ner för några dagar, I NEED VACAY och jag BEHÖVER PARIS. =) Done deal.J & E, ni ska med i väskan FYI! Like the good old days!

5 dagar kvar av jobb innan jag får njuta av leeeeeedighet, counting the days=) Fick frågan av några bekanta(långt borta bekanta igår, de tyckte att jag prioriterade mitt jobb, att det enda jag gjorde var att jobba Och inte hade tid för dem. Eeeh, man kan väl se det såhär, jag har jobb tills den 28 augusti. SEN.HAR.JAG.INTE.MER.JOBB. Är det så konstigt att jag vill få in varje krona jag kan?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0