One week to go

Så var denna helgen också över. Har denna helg varit på TVÅ dater. Jag har ju på senare tid börjat data litta mer. Det är faktiskt riktigt roligt att träffa nytt folk. Promenad i skogen, middag, filmkväll eller bara en drink i solen, spelar ingen roll, personerna har gjort hela kvällen. Mycket trevliga killar har jag träffat. Problemet är bara att det inte finns någon LOVE inblandad. Man vill känna något pirr, ett rus och något mer än det jag känt. Så det är bara att data vidare=)

Denna veckan innebär jobbavslutning med hemlig aktivitet och middag på Hamnkrogen, Halmstad och träffa personlig tränare, och såklart REUNION med mina San Diegans, DELISH! Fullspäckad vecka och lika bra att köra fullt ut, sen är det september och höst. HUJEDA mig vad året gått fort.

Bolt är ju helt underbar, att folk kan störa sig på hans kaxighet, är man världens snabbaste man, då får man banne mig vara cocky så det förslår.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0