Middle of the week


Tjingeling!
Idag känns way better=)
Jag har skaffat mig en jobbsökare....Min mamma sitter och kollar efter jobb till mig och skickar dem sen till mig, bra va? Det enda jag behöver göra är att skicka min CV och se glad ut, awesome. Och det gör hon för att hon är SNÄLL, inte för att jag bett henne...
Och det finns faktiskt mer och mer jobb för varje dag, så det ser ju mer ljust ut nu än för några veckor sedan, det får man inte negligera...Pappas favoritord.
Idag efter jobbet ska jag och mina arbetskollegor gå en av vandringslederna som vi hela tiden pratar om men som vi aldrig tagit oss runt på. Såhär way too late ska vi ge oss på den, oh well.

Brittan är faktiskt rolig här, jag har ju lite problem med henne nu för tiden buuuuut I liked this=)

Enjoy

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0