2 days to go

Jamen jag tänkte ju inte på det A, men ingen mat och bara bad gör mig smalare än smalast, här ska inte höjas någon värme, like ever=) Skaffa mig ett hopprep som gör att jag får upp värmen kanske=)

Jag måste varit redigt trött imorse, jag kom iväg tidigare än jag brukar och var redan på t-centralen vid kvart över sex. Så är givetvis alla tåg försenade pga växelfel. Köpte mig en pressbyrånkaffe och gick långsamt mot perrongen..men då står tåget där och jag kastar mig på det och sjunker ner i sätet och klappar mig själv på axeln. Tåget mot Märsta var ju tydligen inte sent....eller vänta, står det Märsta...nej det står ju BÅLSTA! Sanna studsar upp och kastar sig ut genom dörrarna innan de slår igen och tåget för henne åt helt fel håll.....

2 dagar kvar av 2009. Lovely. 2 bra dagar om jag får säga så. Jobb och packning och sen hänga på flygplats på torsdag och sen få komma till ett nytt land, nya städer! Lovely, det kan inte bli bättre nu. Nej det kan nog inte det.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Hopprep- mkt bra idé! Ännu ett sätt att bli smal, dessutom får du upp värmen på dig själv samt i lägenheten (pga att du alstrar kroppsvärme) och vips; ännu mer ekonomiskt! Ha en underbar resa!

2009-12-30 @ 13:42:47
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: marresmamma

Hopprep- mkt bra idé! Ännu ett sätt att bli smal, dessutom får du upp värmen på dig själv samt i lägenheten (pga att du alstrar kroppsvärme) och vips; ännu mer ekonomiskt! Ha en underbar resa!

2009-12-30 @ 13:42:56
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0