24 hours to go..

Annelie - det dära godiset låter så otroligt lockande! Avsluta året med det godaste som finns, mumma!!! Tänk på mig när du iaf äter en lysmilk=) Gott nytt på dig!

Häromdagen kommenterade min kära kusselin hur hon sett vissa plagg och accessoarer i min closet som hon inte kände alls som "Sanna" grejer. Och vet ni, det har hon helt rätt i! För jag har ÄNNU ett löfte och det är att skrota hela min gamla garderob och inskaffa en ny, ut med det gamla och ickesnygga och in med massa nytt, annorlunda! Som ni förstår så tar jag nyårslöften på allvar=) So here we go, new new new stuff!

Nu är det snart bara 24 timmar kvar av 2009, skööööönt!

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Hej! Jag hade en vild diskussionen med några på nyårsafton ang Lysmilk...de visste inte vad det var för godis!! Hur kam man ha missat en av de absolut bästa bitarna bland lösgodiset?? Skandal!

2010-01-02 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0