4 dagar kvar av 2009

Sitter här igen i mitt crib i soffan och tittar mig runtomkring. Ljus är tända, alla julklappar är uppackade och allt annat jag tog med mig upp från vistelsen i Båstad är spridda där de får plats. Precis kommit hem från en superbt god middag med S och bf. Jag är lycklig och så jäkla tillfreds med mitt liv. Aldrig trodde jag året skulle sluta som det gjorde med så många underbara saker som hänt! Tack vare allt detta kommer 2010 bli än bättre, det kommer det bli det mest superba året to date, det ska jag se till!

Nu är det bara tre dagar tills jag och J styr kosan mot skottländska slätter och kastar bort 2009 och hoppar in i nästa årtionde. Det gör vi på bästa sätt med E och hennes mystiska vänner i en ny stad! Jag längtar!

Men först ska jag fixa alla småärenden som linser, hyra, telefon,försäkring, träningskort och allt sånt som ska vara klart inför januari. Julen har varit helt jäkla underbar och vistelsen i Skåne var sådär perfekt kort men tillräckligt lång!

Hoppas ni hade en superb jul ni med!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0