Clearin up a few little things=)

Okej okej det bidde visst lite missförstånd i förra inlägget. J as in Jenny som fick sin flight inställd. Killen as in bartendern på placet vi var på. En annan J är en kille jag dejtat men som det nog inte blir mer med. Sådär, fick lite meddelanden på olika håll med tolkningar så tänkte bäst jag clearar rumorna=)=)

Ännu en dag till ända och jag har kollat lgh(BIG NONO), satt igång tvätten åt mig och S och köpt goda soppor te lunch imorn! Nu återstår bara att värma upp mig(nu jäklar i havet har det blivit kallt) och bädda ner mig, måste få mer än tre timmars sömn inatt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Jaha...och jag som hade byggt upp värsta bilden av dig och denna mystiska J. Ni var inte långt ifrån att gifta er =P

2009-12-02 @ 07:27:04
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0