Computer says : Error

Hela kontorets system ligger nere. Det är snökaos utanför. Jag tror systemet har saboterats av någon så att vi alla kan packa ihop oss och åka till festen tidigare. Mycket möjligt.... Så sålänge sitter man här och blicka ut på snön och jag funderar hur i helskotta jag ska överleva i högklackade,öppna skor med trådtunna strumpbyxor och kort klänning? -8 grader visar mätaren. Men vill vi vara fina får man ju som alla vet lida extrem pina.

Jag har en sak jag ska göra i jul och det är att sova extremt mycket. Varför jag gick upp sju varje morgon när jag var arbetslös förstår jag inte nu. Varför sov jag inte? Typ hela tiden? Så sova står högst på önskelistan över att få göra. Glöm julmat (dock inte klapparna, de kommer på en andra plats) och att umgås, sova is the shit. Förbereda mig för juldagens galej samt nyårsresan, halleda vad jag längtar tills de tre musketörerna ska göra Glasgow osäkert! Lovelish!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Det där med öppen tå och hög klack i snön låter väldigt beundransvärt. Hoppas du får roligt ikväll! Kram

2009-12-17 @ 17:40:10
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0