Veckoslut

Lite julpynt har jag fått till minsann!



Igår blev det glögg och lussekatter hos A och fy katsingen vad det är roligt att åka dit och diskutera med dessa lovely ladies. Allt vad vi kan komma alltså. Som hur man ser till att bli smal. Till varje pris. Som att plocka ut njurar. Lungor. Revben. Dem väger ju faktiskt en del mihihi=)

Veckan går mot sitt sluss och alla julklappar är inköpta utom en. Även julklappar till mig själv. Som jag öppnar i förskott=) Jag har en superbra hyresvärd som fixat med alla saker i lyan och nu känns det mer och mer som mitt hem. Det blir nog en tripp till IKEA på söndag igen, its hella fun att hänga där när man får inreda ett hem man vet man ska ha long term=) Aldrig tyckt det var roligt förr men nu OBOY!

Jag har dragits med en "fläskläpp" denna veckan och nu när helgen närmar sig måste den försvinna.

U see? Jag har gått och gömt "den" i halsduken hela veckan, skyllt på att det är kallt=) Har ju trots allt ett span på jobbet och måste se "representabel" ut=)

Nu är mitt stora problem vad jag ska ha på mig på julfesten om exakt en vecka. Jag tänker vinrött och klänning, anyone som har tips?

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag tycker att du ska ha något med färg så vinrött kommer bli toppen! Jag vill se blider på lägenheten sen..så himla nyfiken=) Kram

2009-12-10 @ 21:37:09
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Det var så trevligt sist! Glömde ju dock att låta dig kolla på saker som jag inte använder... Får bli när du ska hämta påsen med saker. Då kan du passa på att länsa mitt hem.

2009-12-12 @ 11:15:04
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0