Nästnäst sista veckan på året...

Har haft två sjukt-dåligt-humör-dagar pga ja we all know why, men såhär har dagarna varit:



Fresh fruit får vi till jobbet varannan morgon, mums!



06.15 imorse..på väg te jobbet...



17.10 idag...på väg hem från jobbet..



Det är bara att erkänna att jag kan inte inreda. Jag måste få hjälp. Tills dess får det spreta med olika färger och hemsk soffärg får döljas med svart men här ser ni iaf en bit av lyan=) Och nej tavlorna e INTE mina!



Här även fått upp en tacky kula inköpt på IKEA, mest för att få lite julkänsla...



Provat klänningar i varenda eviga affär för att hitta ngt till julfesten...Merdeeeeee e det enda ord jag har använt till allt jag provat...

Nu har jag hittat klänning, förhoppningsvis är dåliga-humöret bortblåst imorgon och jag ska bekanta mig mer med mitt span på jobbet. Japp we made contact today, story develops....=)

Hade väldigt många läsare idag, hade varit himla roligt om ni lämnade en kommentar och berättade vem ni är, nyfiken på vilka som gluttar in här=) Om ni vill annars fortsätt bara läs!

Nighty night!





























Kommentarer
Postat av: annelie

Hej gumman!

Blev det klänningen på bilden till julfesten? Den är jättefin på dig, gillar färgen! Ser faktiskt ganska mysigt ut med all snö måste jag säga...även om jag personligen hatar snö. Kram

2009-12-16 @ 17:31:20
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Den tacky julkulan är PRICKIG! I rött och vitt! Must have! Och att bro på snövädret; det tog mig tre timmar att ta mig hem från praktiken (tar vanligtvis en). Kul. Barnen mötte mig med 'åh, det är världens bästa mamma som kommer' och P mötte mig med 'jaha, shit vad det tog lång tid'. Ännu mer kul.

2009-12-18 @ 00:01:30
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0